About Us - Top banner

Om Axactor Norway

Historie

I 1988 ble Axactor Norway stiftet som et rent inkassoselskap. Selskapet utviklet seg raskt, og tidlig på 90-tallet ble avdeling for fakturaoppfølging etablert. På den tiden var Axactor blant de første i Norge til å utvikle fakturaoppfølging som et profesjonelt produkt – noe som vi er veldig stolte av. Vi startet med et lite kontor i Hokksund og har etter hvert etablert oss med flere kontorer spredt over hele landet. I dag har vi hovedkontor i moderne lokaler på Papirbredden i Drammen og avdelingskontorer i Hamar, Stavanger, Harstad og Molde. Axactor Norway eies i dag av Axactor AB som har hovedkontor i Oslo.

Axactor Norway fyller 30 år i 2018 og tviholder fortsatt på den kultur og de verdier som har ligget i selskapet fra starten av: "Ta et trinn - stå støtt - for så å ta et nytt trinn", altså kvalitet hele veien. Vi har lange tradisjoner for å ta vare på våre kunder og gleder oss over den tilliten våre kunder har vist oss i nærmere 30 år. Vi føler ansvar og glede over å kunne bidra til at våre oppdragsgivere lykkes med sine virksomheter.

 

Verdier

Våre verdier er fundamentet for vår kultur og hvordan vi jobber. De underbygger våre etiske retningslinjer, slik at vi opptrer i samsvar med gjeldende lover og forskrifter og tar vårt fulle ansvar som en viktig aktør i samfunnet.

Vi er dedikerte, og skaper suksess gjennom høy bransjekunnskap. Vi har fokus på å levere positive resultater, og viser personlig engasjement i alt vi gjør. Vi søker kontinuerlig forbedring i arbeidet vårt og vi elsker utfordringer!

Vi opptrer med integritet, tillit og høy etisk standard for å bygge langsiktige relasjoner. Vi leverer det vi har lovet og behandler alle med respekt. Axactor ansatte sier ifra og tar ansvar. Vi samarbeider godt med våre medarbeidere og vinner som et lag – alles innsats utgjør en forskjell!

Vi er proaktive og omfavner endringer for å møte fremtidige utfordringer. Vi deler beste praksis, er løsningsorienterte og streber etter å være nyskapende og kreative. Vår forpliktelse til å leve med endringer sikrer best mulig service!

Scroll to top